….

Ya Rabbi, utječem se Tebi od Dunjalučkog prokletstva, od kaburskog azaba, od Džehenemske vatre i svojih hrđavih djela…
Ya Rabbi smiluj mi se i oprosti mi, jer sam svjestan da me ljudi mogu i kuditi i hvaliti ali sam, Ti Allahu moj znaš kakva je moja duša pa ti u njoj naseli širokogrudnost a odagnaj osobine koje su šejtanske…
O Ti kog mogu dozvati i gluhi, i nijemi, i slijepi dozivam Te sa svim tim blagodatima koje mi nisi uskratio pa Te molim učini te blagodati mojim saputnicima ka Tebi i Tvojoj milost a ne mojim krvnicima i neprijateljima.
O Ti kome se obraćaju i oni bez nogu i ruku, zahvaljujem Ti se na udovima za koje Te molim da samo Tebe veličaju, da samo Tebi robuju i inšaAllah nikada me ne navedu na nešto što će me udaljiti od Tebe.
Gospodaru moj, sačuvaj stranputice sve meni drage osobe, uputi ih na pravi put jer ako mi društvo budu takvi, bit ću pošteđen iskušenja da i ja skrenem sa pravog puta.
Allahu moj, Ti si Jedan, Jedini, Beskrajni, Savršeni, Svemoćni, Milostivi, Onaj koji ispunjava Svoja obećanja, Onaj koji nas štiti od nas samih, Onaj koji nam Prašta i koji nam udjeljuje od Svoje milosti, učini me hairli insanom da inšaAllah budem onaj kojeg će Poslanik s.a.w.s. pozvati u svoju skupinu Odabranog Umeta a ne onaj koji će se on postidjeti i nezauzeti na Sudnjem danu…
Primi moje molbe Bože,
Ti Si Onaj što sve može…

Komentariši